✔ שרת פנסוניק Ns-500

מערכת פנסוניק NS 500 הנו שרת תקשורת IP המספק תקשורת מתקדמת, נוחה ויעילה מכל מקום בכל זמן הן לארגון קטן בעל מספר משתמשים מצומצם והן לארגונים גדולים ומבוזרים הפרוסים על פני מספר אתרים במקומות שונים.NS 500 מספק את כל שרותי התקשורת בארגון כגון: שרת טלפוניה, שרת איחוד הודעות כולל הודעות פקס (Unified Messaging),שרת תקשורת אחודה( Unified Communication) ושרת הקלטות בסיסי.

מגוון יישומים מתקדמים


הקלטת שיחות

המערכת מאפשרת ביצוע הקלטת שיחות רציפה או ע"פ דרישה. את ההקלטות ניתן לשמור באופן אוטומטי בשרת אחסון חיצוני המאפשר אחסון קבצים רבים לאורך זמן.
בעת הצורך ניתן לאחזר הקלטות ע"פ מספר המתקשר, זמן השיחה, מספר השלוחה וכו'.




מערכת איחוד הודעות מובנית (Unified Messaging).

מערכת איחוד הודעות מובנית המאפשרת,ממשק מאוחד לקבלה ולניהול הודעות קול, פקס ודוא”ל אלקטרוני, הקלטת שיחות, נתב שיחות מתקדם ועוד.המשתמש יכול להאזין להודעות קוליות או לצפות בהודעות פקס באמצעות תוכנה התומכת בפרוטוקולIMAP4 כגון:Outlook אשר מאפשר סנכרון בין המערכות והצגת סטאטוס הודעה מעודכן בכל מערכת.




תקשורת אחודה (Unified Communication).

המערכת מאפשרת אספקת ממשק משתמש אחיד המשלב בין הטלפון והמחשב האישי
לכדי ממשק תקשורת אחד.
ניתן להשתמש ביישום ייעודי Communication Assistant או להשתמש בתוכנת Outlook כממשק תקשורת מאוחד.
המשתמש יכול לבחור את אופן ההתקשרות הרצוי שיחת טלפון,שליחת דוא”ל,פקס, צ’אט,הודעה קולית וכו’.
לראות את זמינות אנשי הקשר,לנהל שיחות ועידה ולהקליט את השיחה ישירות מה- ללא צורך בהפעלת אמצעים או יישומים נוספים.





ניידות (Mobility).

שימוש במחשב נייד, טלפון סלולארי או טאבלט כשלוחה אינטגרטיבית של המערכת מאפשר למשתמש לתקשר גם כאשר הוא נמצא בתנועה או מחוץ לארגון.כמו כן ניתן ליצור כיסוי אלחוטי רחב באמצעות אנטנות DECT IP המחוברות לרשת המחשוב ומאפשרות יצירת רשת תקשורת רציפה ברחבי הארגון, באתרים מרוחקיםאו באתרים בהם לא קיימת תשתית טלפוניה.





קול סנטר (Call Center).

לרמת השירות וליעילות המוקד הטלפוני השפעה מכרעת על יעילות הטיפול בלקוחות ועל רמת שביעות רצון הלקוחות. מערכת NS500 כוללת פתרון מובנה וגמיש לניהול תורים המאפשר טיפול מהיר ויעיל במספר רב של שיחות נכנסות לנציגים במוקדים טלפוניים: מוקדי שירות, מוקדי הזמנות, מרכזי תמיכה, מוקד זימון תורים, טלמרקטינג וכו‘.המערכת מאפשרת חלוקת שיחות חכמה בין הנציגים והמחלקות השונות, שליטה על כמות השיחות הממתינות, השמעת הודעות המתנה, מעבר בין תורים, הגדרת זמני המתנה ועוד. כמו כן ניתן להוסיף עמדות צפייה המאפשרות לבקר את פעילות המוקד בזמן אמת וכן להפיק דוחות היסטוריים לצורך ניתוח פעילות המוקד וכן תכונות נוספות כגון השמעת מיקום בתור וזמן המתנה משוער, הקלטת שיחות וכו‘.תפעול המערכת השוטף ומאגר הנתונים המתקבל מאפשר לארגון לייעל ולשדרג את אופן טיפול הנציגים בשיחות המתקבלות במוקד וכן למדוד את ביצועי המוקד ולשפר את רמת השירות ללקוח. מעבר לפתרון המובנה ניתן לשלב מערכות Call Center חיצוניות במידת הצורך.







                                 

 מוצרים משלימים וטלפונים יעודים.