משפחת  Communication Assistant הינה משפחת יישומי CTI מתקדמים המעצימים את יכולות המרכזייה ומובילים לשיפור וייעול התקשורת בארגון ע"י תקשורת אינטואיטיבית ומגוון כלים לבקרה, שיתוף מידע נוכחות   וזמינות.ניתן להפעיל את היישומים בשני אופנים:תצורת Server-Less - להפעלה באתר יחיד ומקומי עד 128 משתמשים, ללא צורך בהתקנת שרת חיצוני.תצורת Server-Client - להפעלה באתר יחיד או ברשת מרכזיות.   מאפשרת תמיכה בחיבור עד 8 אתרים, 256 משתמשים.משפחת Communication Assistant כוללת 3 יישומים עיקריים:

1. Communication Assistant- יישום טלפון ממוחשב, קיים בגרסה בסיסית               

2. (Basic)Communication Assistant Supervisor- יישום טלפון ממוחשב מת        

3. Communication Assistant Operator Console – עמדת מרכזן/ית ממוחשבת.


1. Communication Assistant

תוכנת Communication Assistant היינה יישום טלפון וירטואלי (Softphone) המשלב בין הטלפון והמחשב האישי לכדי ממשק תקשורת אחד. התוכנה פועלת בתצורת 'הצבע והקלק' המאפשרת לבצע את כל פעולות הטלפון באמצעות עכבר ומקלדת. התוכנה מאפשרת למשתמש תקשורת יעילה ונוחה יותר,זמינות, מהירות תגובה ומגוון יכולות ויישומים:

👍 תמיכה בעברית                

👍 אינטגרציה עם תוכנות Outlook או תוכנות CRM 

👍 ניהול ויזואלי של תיבת הדואר באמצעות תוכנת (VMA (Voice Mail Assistant*

👍 מודול IP SoftPhone

👍 הצגת  מצב אנשי קשר 

👍 רישום שיחות אישי

👍 צ'אט  

👍 אפשרות קישור תמונות לאנשי קשר

👍 אפשרות קישור כתובת URL

👍 אפשרות שילוב מצלמות רשת

👍 חיוג מכל מקום

👍 יכולת הקלטת שיחות*



2. Communication Assistant Supervisor

תוכנת Supervisor ממשפחת Communication Assistant מאפשרת בקרה, ניהול גרפי ויזואלי וסקירת ביצועים בזמן אמת של המוקדנים והשיחות הממתינות בתורים. התוכנה כוללת מגוון כלים ותכונות המאפשרים למפקח ניהול קל ויעיל:

👍 תמיכה בעברית

👍 הכנסה והוצאת מוקדנים משירות

👍 האזנה לשיחות

👍 השתלטות על שיחות

👍 הצגת כמות שיחות ממתינות בתור

👍 מצגת זמן המתנה הארוך ביותר

👍 הצגת סך השיחות הנכנסות

👍 הצגת זמן המתנה ממוצע

👍 הצגת סך שיחות ננטשות 

👍 תכונות Communication Assistant Pro.



3. Communication Assistant Operator Console

תוכנת Operator Console הינה עמדת מרכזיה ממוחשבת המאפשרת קבלה וניהול מספר רב של שיחות תוך כדי בקרה ויזואלית על מצב השיחות והשלוחות במרכזייה. התוכנה מאפשרת מגוון יכולות ניהול ובקרה כגון:

👍 תצוגה וניהול שיחות נכנסות.

👍 תצוגת מצב קווי החוץ במרכזייה.

👍 תצוגה וניהול שיחות בחנייה.

👍 הגדרת תכונות לכל שלוחה: לא להפריע, נעילת שלוחה, עקוב אחרי, תזכורות.

👍 העברה וניהול שיחות באמצעות עכבר (  (Drag and Drop.

👍 חיוג מכל מקום.

👍 בקרת כניסה )בשילוב מצלמות רשת(

👍 תכונות Communication Assistant Pro.