SManager - תוכנת Call Center מבית יורוקום

לרמת השירות וליעילות המוקד הטלפוני, המהווה בדרך כלל ממשק ראשוני ואפילו עיקרי בין הלקוח לארגון, יש השפעה מכרעת על יעילות הטיפול בלקוח ועל רמת שביעות רצון הלקוח. מערכת SManager מבית יורוקום מעצימה את יכולות ה Center Call המובנות במרכזיות פנסוניק ומאפשרת לארגון לספק שירות יעיל ואיכותי תוך כדי שימוש במגוון כלים מתקדמים מחד ופשוטים וקלים לתפעול מאידך. הפיתוח המקומי מאפשר גמישות והתאמה מרבית לצרכי הלקוחות בישראל תוך כדי שמירה על נוחות וקלות תפעול. המערכת בנויה בתצורת שרת לקוח המאפשרת לארגון לבנות את המערכת בהתאם לצרכי הארגון ללא תלות במיקום הפיזי של נציגי השירות ו/או עמדות הפיקוח. המערכת מאפשרת למנהלי מוקדים ניטור בזמן אמת וכן מדידת ביצועים של מרכז השירות מול רמת שירות הנדרשת ומאפשרת בכך לארגון לשפר את רמת השירות ללקוח תוך התייעלות וניצול משאבים מרביים.

תאור מוצר